У Харкові нагородили студентів, які розробили фірмовий стиль для спортивних організацій
18 листопада 2020 10:37 Спорт
У Харкові нагородили студентів, які розробили фірмовий стиль для спортивних організацій Студенти Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця взяли участь у розробці фірмових стилів для спортивних організацій міста.

Конкурс на кращий логотип проходив в ході бізнес-гри «RelauchSportChallenge», яку провели у виші в рамках тижня, присвяченого Дню маркетолога. У змаганнях взяли участь студенти ХНЕУ 1-4 курсів, які навчаються на спеціальності «Маркетинг». Вони розробляли фірмовий стиль для учасників другого потоку академії для спортивних організацій - «Kharkiv Sport Academy 2.0».

Переможцями стали команди, які створили найцікавіші і найбільш незвичайні логотипи для спортивних федерацій та організацій міста, які можна використовувати на формі, брендовій продукції, а також для оформлення особистого сайту і сторінки в соціальних мережах.

Так, «золото» завоювала команда студентів, які розробили логотип для обласної федерації бадмінтону. Друге місце посіли відразу дві команди - вони створили логотипи для обласних федерацій шашок і біатлону.
 
Переможцям бізнес-гри вручили грамоти Департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради та подарунки від Креативного агентства «Boomerang».

Зазначимо, що Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту постійно взаємодіє з вищими навчальними закладами Харкова і залучає студентів до співпраці зі спортивною громадськістю. Це, як зазначив директор департаменту Олексій Чубаров, дозволяє студентам набути практичного досвіду в медіаплануванні, проєктному менеджменті, комп'ютерному дизайні, копірайтингу, створенні рекламного продукту, проведенні маркетингових досліджень, організації рекламних та PR-кампанії, а також дає можливість отримати перший реалізований проєкт для особистого портфоліо.

Нагадаємо, «Kharkiv Sport Academy» - це безкоштовні курси для представників федерацій та інших спортивних організацій, на яких навчають навичкам розвитку і просування власного бренду, наповненню сторінок на сайті, в соціальних мережах тощо. Організатори курсів: Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту і креативне агентство «Boomerang». Вже пройшли два потоки спортивної академії.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини