У Харкові запустили інформаційний бот з паркування
06 травня 2021 14:49 Інфраструктура
У Харкові запустили інформаційний бот з паркування У Харкові запрацював телеграм-бот «ParkingInfo», який передбачає надання водіям актуальної інформації щодо оплати паркування.

Як повідомили у Департаменті цифрової трансформації, спеціальний чат-бот було створено в рамках масштабної реформи системи паркування, яка почалася у місті рік тому. Головне його завдання - оперативно допомагати містянам орієнтуватися у способах оплати та швидко відповідати на питання, що виникають у користувачів. 

«Використовуючи цей бот, мешканці зможуть знайти відповіді на питання, які пов'язані, зокрема, зі способами оплати паркування та інструкціями до них, способами оплати штрафу, графіком роботи паркувальних майданчиків тощо. Наша команда працює над тим, щоб сфера паркування та транспорту в цілому була максимально зручною за рахунок сучасних цифрових рішень», - зазначив керівник напрямку «Smart transport» Департаменту цифрової трансформації Дмитро Птушко.

Як розповіла директор Департаменту цифрової трансформації Галина Литвинець, розробка боту проводилась власними силами департаменту без залучення коштів з бюджету. 

«Ми працюємо над подальшим запровадженням цифрових технологій в різних сферах життєдіяльності для підвищення якості та зручності життя містян, а також оптимізації, автоматизації  та ефективності надання послуг», - зазначила Галина Литвинець.

Нагадаємо, що у квітні до загального курсу кількох міських автошкіл було включено лекції про сплату послуг муніципального паркування. Зараз це можна зробити у декілька способів - через застосунок «Е-паркування», «Приват24», телеграм-бот @ParkingChatBot, смс, придбавши паркувальний талон/електронний абонемент, у терміналах на Центральному ринку.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Теги:
Друкувати
Останні новини