Геннадій Кернес запрошує харків'ян підключитися до чат-боту служби «15-62»
14 вересня 2020 09:46 Місто
Геннадій Кернес запрошує харків'ян підключитися до чат-боту служби «15-62» Чат-бот Міської диспетчерської служби «15-62» запрацював у тестовому режимі в Telegram і вже доступний жителям Харкова.

Про це сьогодні, 14 вересня, у своєму Telegram-каналі повідомив Харківський міський голова Геннадій Кернес. Мер підкреслив, що місто постійно працює над підвищенням якості роботи служби, зокрема, вже сьогодні крім голосового повідомлення на безкоштовний номер «15-62» харків'яни можуть залишити заявку і на сайті служби.

«За моїм дорученням комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» створений і вже доступний у тестовому режимі новий Telegram-чат-бот міської диспетчерської служби« 1562» t.me/Kharkiv1562Bot. Чат-бот дозволяє без взаємодії з оператором служби «15-62» отримувати інформацію про планові і аварійні роботи, пов'язані з відключенням холодної та гарячої води, опалення, внутрішнього електропостачання будинку або ліфта за вашими адресами», - повідомив Геннадій Кернес.

Мер додав, що функціонал чат-бота постійно розширюватиметься, і всі бажаючі можуть залишити пропозиції та відгуки про його роботу в Telgram або направити їх на електронну пошту: [email protected].

Нагадаємо, Міська диспетчерська служба «15-62» була створена в Харкові в 2007 році. Щорічно її співробітники приймають від жителів міста понад 1 млн заявок, які потім передаються відповідним комунальним підприємствам.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини