У харківські центри адміністративних послуг звернулися понад 7,5 мільйона разів
19 жовтня 2020 13:49 Місто
У харківські центри адміністративних послуг звернулися понад 7,5 мільйона разів Понад 7,5 млн заяв надійшло від жителів Харкова в центри надання адміністративних послуг з моменту їх відкриття.

Про це сьогодні, 19 жовтня, в прес-центрі Харківської міської ради повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська.

За її словами, тільки до Регіонального центру, який було відкрито 1 вересня 2017 року, звернулося понад 2 млн жителів.

«Сфера надання адміністративних послуг в Харкові постійно розвивається. У місті працюють 12 центрів надання адміністративних послуг, в тому числі три «Прозорих офіси», і ведеться будівництво ще одного такого центру. Такі пріоритетні завдання ставить перед нами Харківський міський голова Геннадій Кернес», - зазначила Вікторія Китайгородська.

Вона повідомила, що в Регіональному центрі послуг надається близько 400 видів послуг, у «Прозорих офсах» - близько 300 видів послуг, у територіальних центрах надання адміністративних послуг - 217 послуг. Жителів і гостей міста обслуговують 214 професійних адміністраторів. Середній час обслуговування заявника становить 15 хвилин. Також для тісного зворотного зв'язку ще в 2017 році був організований колл-центр з багатоканальною системою дзвінків. За словами директора департаменту, цього року кількість дзвінків збільшилася втричі і склала 220 тис.

Директор департаменту також зазначила, що до карантину за отриманням адміністративних послуг до центрів зверталося близько 6 тис. осіб у день. Прийом відвідувачів зараз ведеться суворо за попереднім записом і з дотриманням всіх протиепідемічних заходів: у всіх вимірюється температура, адміністратори і відвідувачі знаходяться в масках.

Вікторія Китайгородська також повідомила, що в усіх центрах надаються комплексні послуги, впроваджені з ініціативи Міністерства цифрової трансформації, - послуга «ID-14» і «Е-малятко». Зокрема, послуга «Е-малятко» надається з початку року у всіх ЦНАП, і по неї звернулося близько 3 тис. сімей.

Крім того, в місті постійно працюють над розширенням переліку послуг. Торік була впроваджена послуга державної реєстрації актів цивільного стану, а в липні підписано угоду між Харківською міською радою та Головним сервісним центром МВС про надання через ЦНАП послуги в сфері реєстрації нових транспортних засобів та видачі водійських посвідчень в разі втрати, крадіжки або зміни персональних даних. Для цього за рахунок коштів міського бюджету було закуплено спеціальне обладнання.

Вікторія Китайгородська підкреслила, що всі центри обладнані для обслуговування людей з обмеженими можливостями. Крім того, люди старше 80 років, інваліди 1-ї групи і громадяни, які обслуговуються вдома територіальними центрами соціальних послуг, можуть викликати адміністратора додому або в лікувальні установи.

Зазначимо, що міські Центри надання адміністративних послуг працюють з понеділка по суботу, у вівторок і четвер - до 20:00. Детальну інформацію можна дізнатися на сайті і соціальних мережах ЦНАП.

Друкувати
Останні новини