У Харкові розвивають електронні сервіси у сфері послуг
19 жовтня 2020 14:39 Суспільство
У Харкові розвивають електронні сервіси у сфері послуг 33 послуги можна отримати в електронному вигляді через веб-портал Центру надання адміністративних послуг.

Про це сьогодні, 19 жовтня, у прес-центрі Харківської міської ради повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська.

За її словами, зокрема, Харків став першим містом, який при взаємодії з порталом «Дія» надає послуги з реєстрації місця проживання дітей до 14 років.

«З огляду на таке швидке зростання технологій, ми, звичайно, користуємося всіма новаціями. Це дозволяє підвищувати рівень надання послуг. Додаток «Дія» став невід'ємною частиною нашого життя. Зокрема, у всіх центрах ми надаємо можливість нашим відвідувачам пред'явити електронний паспорт», - зазначила директор департаменту.

Крім того, зараз спільно з Департаментом цифрової трансформації вирішується питання про впровадження шеринга (передачі) документа, щоб спростити і прискорити процедуру ідентифікації особистості при пред'явленні електронного паспорта, а також створити можливості для швидкої передачі даних.

Також Вікторія Китайгородська повідомила, що цього року через Портал електронних сервісів міста Харкова було сформовано понад 1 млн 360 тис. довідок, 76% з яких - самими заявниками, нотаріусами, представниками комунальних підприємств, виконавчими органами міської ради.

«Електронний формат надання послуг дуже актуальний. Щоб популяризувати державні та міські сервіси, ми також відкрили центри доступу до цифрової грамотності, і щодня наші адміністратори допомагають усім бажаючим освоювати цифровий простір», - повідомила Вікторія Китайгородська.

Вона також зазначила, що підвищити якість послуг допомагає проєкт «Агент Х», який був створений для зворотного зв'язку із заявниками. Актуальну інформацію про роботу центрів адмінпослуг можна дізнатися на сайті Центру надання адміністративних послуг або скористатися каналами ЦНАП у «Telegram» чи «Messenger», де фахівці за допомогою чат-боту відповідають на актуальні питання.

Друкувати
Останні новини