Все більше харків'ян користуються цифровими сервісами адмінцентрів
27 січня 2021 14:47 Суспільство
Все більше харків'ян користуються цифровими сервісами адмінцентрів Жителі Харкова вважають за краще отримувати послуги центрів з надання адмінпослуг в електронному вигляді.

Про це на засіданні постійної комісії з питань планування, бюджету і фінансів Харківської міськради повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська.

За її словами, з початку карантину прийом відвідувачів в центрах надання адмінпослуг проходить після попереднього запису за допомогою веб-порталу, спеціального додатка або за дзвінком до call-центру.

«На даний момент можна відзначити зниження обсягу послуг, що надаються безпосередньо в адмінцентрах. Якщо раніше в день фіксувалося в середньому 5-6 тисяч звернень, то зараз 3-4 і менше. Це пов'язано не тільки з карантинними обмеженнями. Більшість людей тепер вважають за краще отримувати послуги в електронному вигляді», - підкреслила Вікторія Китайгородська.

Вона зазначила, що в місті працюють 12 адміністративних центрів, які надають 217 послуг, 35 з них можна отримати в електронному вигляді. Найпопулярніші - це реєстрація та зняття з реєстрації за місцем проживання та видача довідок з реєстру територіальної громади.

Вікторія Китайгородська також нагадала, що з цього року в адмінцентрах працюють куточки доступу до цифрової грамотності.

«Людина часто приходить до нас, тому що не може віддалено, вдома, отримати послугу. Іноді вона не знає, як записатися онлайн для її отримання. У такому випадку адміністратори надають всю необхідну інформацію, на практиці в центрі показують, як це працює. Після цього харків'яни починають успішно користуватися новими цифровими сервісами», - зазначила директор департаменту.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини